Q&A Sluiting

Voorbeeld

In deze Q&A vind je de meest gestelde vragen en antwoorden met betrekking tot de sluiting van onze Accommodaties vanaf 15 december 2020.

Q&A Algemeen
Q: Is het zwembad open?
A: Nee, het zwembad is helaas gesloten tot 19 en met januari 2021.

Q: Wat betekent deze sluiting door overmacht voor mijn bezoekenkaart?
A: De geldigheid van de bezoekenkaart wordt verlengd met de periode dat de locatie gesloten is.

Q: Wat betekent deze sluiting door overmacht voor mijn abonnement?
A: Het abonnement wordt bevroren voor de periode dat de locatie gesloten is.

Q: Wat gebeurt er met de automatische incasso?
A: De maand januari wordt niet geïncasseerd.

Q&A Zwemles
Q: Wat betekent dit voor de lessenkaart/het abonnement?
A: Voor de gemiste lessen/periode door overmacht wordt de zwemkaart verlengd.

Q: Wat gebeurt er met de automatische incasso?
A: De maand januari wordt niet geïncasseerd.

Q: Zijn de gemiste lessen in te halen?
A: Dit bekijken we op het moment dat onze locatie weer open kan, je ontvangt hiervoor apart bericht.

Q&A Reserveringen
Q: Wat gebeurt er met mijn reservering voor een Aqua'Sportles?
A: Deze wordt voor twee weken opgeschoven tot wanneer we weer open zijn. Ben je dan niet in de mogelijkheid om te komen? Stuur dan een mailtje naar deschilp-receptie@optisport.nl.

Q: Wat gebeurt er met mijn reservering voor het banenzwemmen
A: Deze komt te vervallen. Je dient opnieuw te reserveren voor wanneer we weer open gaan.

Q: Ik heb al betaald voor het banenzwemmen, wat nu?
A: In dat geval kun je een nieuwe reservering maken via onze website. In plaats van 'los bad' kun je dan bezoekenkaart kiezen. Wanneer je komt zwemmen, dan controleren we jouw naam en strepen we je van de lijst.