Coronavirus: vragen en antwoorden over de leskaarten, bezoekenkaarten en abonnementen

Voorbeeld

Laatste update: 30 maart 2020

1. SLUITING DOOR OVERMACHT, WAT BETEKENT DIT VOOR MIJN LESKAARTEN?
Voor de gemiste lessen/periode door overmacht wordt de zwemkaart verlengd.

2. WAT BETEKENT DE SLUITING VOOR MIJN BEZOEKENKAART?
De geldigheid van onze bezoekenkaarten wordt verlengd met de periode dat de locatie gesloten is.

3. WAT GEBEURT ER MET JE ABONNEMENT?
Onze abonnementen worden bevroren voor de periode dat de locatie gesloten is.

4. WORDT ER VANAF APRIL GEÏNCASSEERD VOOR DE ZWEMLES?
Er wordt vanaf april niet geïncasseerd voor de zwemles. Zodra onze locatie weer open is worden de gemiste lessen van maart verrekend. De automatische incasso start dan ook weer.

5. ZIJN DE GEMISTE LESSEN IN TE HALEN?
We bekijken dat op het moment dat onze locatie weer open kan.

6. BLIJFT DE LESTIJD/DAG VAN MIJN KIND HETZELFDE ALS ER WEER BEGONNEN WORDT MET ZWEMLES?
De lestijd/dag blijft hetzelfde. We informeren je als dit verandert.

7. WORDT HET PROEFZWEMMEN EN/OF DIPLOMAZWEMMEN OP EEN ANDER MOMENT INGEHAALD?
Zodra bekend is wanneer onze locatie weer open kan, zullen wij de jaarplanning bijstellen en je hierover informeren.

8. WORDT ER VANAF APRIL GEÏNCASSEERD VOOR MIJN BEZOEKENKAART VAN HET ZWEMBAD?
Recreatiezwemmen/banenzwemmen/ groepslessen
Er wordt vanaf april niet geïncasseerd voor de bezoekenkaarten van het zwembad.
Zodra onze locatie weer open is, wordt jouw bezoekenkaart verlengd met de periode dat wij gesloten zijn geweest. De automatische incasso start dan ook weer.

9. WORDT ER VANAF APRIL GEÏNCASSEERD VOOR MIJN ABONNEMENT VAN HET ZWEMBAD? Recreatiezwemmen/banenzwemmen/ groepslessen
Er wordt vanaf april niet geïncasseerd voor de abonnementen van het zwembad.
Zodra onze locatie weer open is worden de gemiste weken van maart verrekend. De automatische incasso start dan ook weer.