Q&A Zwembad & Fitness

In deze Q&A vind je de meest gestelde vragen en antwoorden met betrekking tot de sluiting van onze Accommodaties  vanaf 15 december 2020. 

Q&A ZWEMBADEN

Q&A Algemeen

Q: Is het zwembad open?
A: Nee, het zwembad is helaas gesloten totdat we nieuwe informatie van de overheid krijgen omtrent eventuele versoepelingen.

Q: Wat betekent deze sluiting door overmacht voor mijn bezoekenkaart?
A: De geldigheid van de bezoekenkaart wordt verlengd met de periode dat de locatie gesloten is.

Q: Wat betekent deze sluiting door overmacht voor mijn abonnement?
A: Het abonnement wordt bevroren voor de periode dat de locatie gesloten is.

Q: Wat gebeurt er met de automatische incasso?
A: De maand januari wordt niet geïncasseerd.

Q: Ik heb een reservering geplaatst en online betaald, wat gebeurt hiermee?
A: We nemen hierover z.s.m. contact met je op.

Q&A Zwemles

Q: Wat betekent dit voor de lessenkaart/het abonnement?
A: Voor de gemiste lessen/periode door overmacht wordt de zwemkaart verlengd.

Q: Wat gebeurt er met de automatische incasso?
A: De maand januari wordt niet geïncasseerd.

Q: Zijn de gemiste lessen in te halen?
A: Dit bekijken we op het moment dat onze locatie weer open kan, je ontvangt hiervoor apart bericht.

Q: Wordt het proefzwemmen en/of diplomazwemmen op een ander moment ingehaald?
A: We gaan de jaarplanning bijstellen, hierover ontvang je later meer informatie.

Q&A FITNESS

Q: Is de fitness open?
A: Nee, de fitness is helaas gesloten totdat we nieuwe informatie van de overheid krijgen omtrent eventuele versoepelingen.

Q: Wat betekent deze sluiting door overmacht voor mijn abonnement?
A: Het abonnement wordt bevroren voor de periode dat de locatie gesloten is.

Q: Bied Optisport een vervangend lesaanbod?
A: Ja, we bieden unieke groepslessen op het Optisport Vimeo kanaal van locaties en instructeurs uit het hele land, het on demand platform Fitsnacks.tv, video’s via fitblijvendoejesamen.nl, hardlooptrainingen en digitale coaching van jouw eigen instructeur.