Q&A Zwembad

Q&A ZWEMBADEN

Algemene noot

In deze Q&A vind je de meest gestelde vragen en antwoorden met betrekking tot de sluiting van onze Accommodaties  vanaf 15 december 2020. 

Q&A Algemeen

Q: Is het zwembad open?
A: Nee, het zwembad is helaas gesloten tot en met 9 februari 2021.

Q: Wat betekent deze sluiting door overmacht voor mijn bezoekenkaart?
A: De geldigheid van de bezoekenkaart wordt verlengd met de periode dat de locatie gesloten is.

Q: Wat betekent deze sluiting door overmacht voor mijn abonnement?
A: Het abonnement wordt bevroren voor de periode dat de locatie gesloten is.

Q: Wat gebeurt er met de automatische incasso?
A: De maand januari wordt niet geïncasseerd.

Q: Ik heb een reservering geplaatst en online betaald, wat gebeurt hiermee?
A: We nemen hierover z.s.m. contact met je op.

Q&A Zwemles

Q: Wat betekent dit voor de lessenkaart/het abonnement?
A: Voor de gemiste lessen/periode door overmacht wordt de zwemkaart verlengd.

Q: Wat gebeurt er met de automatische incasso?
A: De maand januari wordt niet geïncasseerd.

Q: Zijn de gemiste lessen in te halen?
A: Dit bekijken we op het moment dat onze locatie weer open kan, je ontvangt hiervoor apart bericht.

Q: Wordt het proefzwemmen en/of diplomazwemmen op een ander moment ingehaald?
A: We gaan de jaarplanning bijstellen, hierover ontvang je later meer informatie.